Q.U.R.A.I.S.Y.A.H

Q.U.R.A.I.S.Y.A.H
Just smile and the world will smile along with you...

A

Abadan Abada..

Abadan Abada..

About Me

My photo
Klang, Selangor, Malaysia
***ALLAH The Almighty... *** Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani... ***TEACHER to be..... insyaallah*** Agi idup agi ngelaban~ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ..(¯`v´¯)..♥ Allah i'm simple...but sElAMber.....choosy..but not too much....happy and GILE-GILE.... ***Hidup ni macam main MAHJUNG, yg KALAH balik; yg MENANG steady, yg BIJAK disanjung; yg NGOK balik study.......♥♥♥ P/s: . Al-Quran dan Sunnah sebagai panduan Hidup..... ……..♥..…♥ …..♥..…♥ …♥..….♥ .. ♥.…♥.♥……♥… ……♥..….♥ ♥..♥….♥…. ♥ ♥.. …♥….♥. ♥ . ♥..…♥..♥…♥ .. ♥ ♥…♥ …♥….…♥ …..♥……♥ ……..♥….…♥ ………..♥…♥ ……………♥…….♥ ………………♥..…♥ …………………♥…..♥ ………………….♥..♥ ...................♥ ...Allah...~

Saturday, February 19, 2011

SANTAI jap....Persediaan menghadapi PEPERIKSAAN...

Santai2 jgak ..esok sy ada paper ..paling susah la bagi saye..subjek Discourse & Pragmatics....perh nama nk UP jer (hak3..gelak jahat)........tapi disebabkan terlalu penat saye pun post la..bende niyh..kesian classmate sy..Kak Sarah..dari tadi dok ceramah kat sy pasal subjek niyh..sy dengar tp  tak taw la masuk tak....yang penting kami belajar sama-sama...si Hamiza ni member saye pulak tido lg..maklum lah penat study sampai pukul 2 pagi..macam sy jugak...xpelah yang penting saya da study sampai BAB 4 ..3 Chapter to go..GOOD LUCK..(^_^)

Hye ALL..Assalamualaikum...

Good Morning everyone..haii ape kbr semua ..hahaha I xtaw nk ckp pe..sajer je celah pepagi niyh..saye slalu bgun awl pagi?? knape sbb umi sy ckp klu tdo lepas suboh....rezeki MAHAL..sbb 2 sy xmau tdo...nk murah rezeki....ngeh3. so kat sini bermulanya kisah hidup saya...da lme da tp tak termampu nk wat blog pasal sy...then ni la first pose..nty you all akn taw selanjutnya hak3,..adios~